Cześć! Cieszymy się, że tu jesteś.

Roztocze to świetny wybór, a jeśli szukasz noclegów na Roztoczu to nie mogłeś lepiej trafić!

Zapraszamy do Huty Różanieckiej, urokliwej miejscowości na granicy województw lubelskiego i podkarpackiego, gdzie największe atrakcje Roztocza Środkowego są w zasięgu spaceru, wycieczki rowerowej, wędrówki szlakiem. Jednocześnie to świetne miejsce wypadowe na wycieczki w inne rejony Roztocza, mniej popularne ale równie atrakcyjne – Roztocze Południowe, Wschodnie albo też jego ukraińską część.

Roztocze to przede wszystkim las i przyroda z Roztoczańskim Parkiem Narodowym, licznymi rezerwatami przyrody, największymi w Polsce obszarami leśnymi, malowniczymi rzekami i zróżnicowanym krajobrazem. Dzika zwierzyna tuż obok ludzkich siedlisk, unikatowe stanowiska roślin i chronionych zwierząt, parki krajobrazowe i lasy, lasy, lasy.

Ale też historia wszechobecna w postaci wielokulturowych zabytków - kościołów, cerkwi, magnackich rezydencji, opuszczonych cmentarzy, miejsc pamięci kilku narodów i religii, śladów osadnictwa i wielu innych.

Żeby to wszystko zobaczyć, nie wystarczy przyjechać tu na chwilę. Bezcenne jest dobre miejsce wypadowe dla większej eksploracji Roztocza - i dlatego proponujemy Wam noclegi na Roztoczu w Dobrym Miejscu.

Sami przez wiele lat byliśmy tu gośćmi - turystami potrzebującymi noclegów na Roztoczu, korzystającymi z dostępnych ofert, mającymi własne doświadczenia. Pierwsze nasze noclegi na Roztoczu to czasy szkolne, a więc zorganizowane formy - wycieczki, biwaki, obozy. Z czasem sami takie formy organizowaliśmy i prowadziliśmy. Ale też korzystaliśmy z noclegów na Roztoczu prywatnie, z przyjaciółmi, dziećmi, rodzinami. Dlatego wiemy, jak różne mogą być noclegi na Roztoczu, jak różne są oczekiwania gości.

Nasz domek budowaliśmy i urządzaliśmy tak, jak chcielibyśmy, żeby wyglądały nasze noclegi na Roztoczu. Oprócz położenia idealnego na eksplorację Roztocza, chcieliśmy stworzyć w domku dobre miejsce dla: odpoczynku z dala od zgiełku i tłumów ludzi, regeneracji po pracy, aktywności (ale i leniuchowania), z zachowaniem maksymalnej prywatności - bez wścibskich gospodarzy i sąsiadów, za to w bezpośredniej bliskości Natury i zieleni.

Mamy nadzieję, że nam się udało i, po pobycie u nas, Waszym pierwszym wyborem na noclegi na Roztoczu przy kolejnej wyprawie w te rejony będzie

Dobre Miejsce na Roztoczu...

Dlaczego Dobre Miejsce...

Noclegi na Roztoczu Natura logo
Noclegi na Roztoczu logo

Cisza i spokój

Z dala od zgiełku, na końcu wsi,
tuż pod lasem

Zielono...

Zobacz więcej

Domek

Dwie sypialnie na poddaszu, pokój dzienny, kuchnia
i łazienka na dole, taras na zewnątrz.

Zobacz

Atrakcje

W pobliżu spływ kajakowy, piesze
i rowerowe trasy turystyczne, nieskażona natura,
grzybowe lasy.

Zobacz

Okolice

Centrum Roztocza, niesamowite widoki i idealne miejsce wypadowe do zwiedzania całego regionu.